Σάββατο 28 Απριλίου 2007

Football Manager 2007


Δυστυχώς ξανακύλησα.Ενας φίλος μου έδωσε τα καινούργια patch (7.02) και πρωτάθλημα Κύπρου και έχω αναλάβει τις τύχες του ΑΠΟΕΛ.Μέσα σε δύο μέρες έχω κλείσει ήδη 5 ώρες και παιχνίδι.Περαστικά μου...

2 σχόλια:

Ilias Dimopoulos είπε...

Και θεωρείς εαυτόν σοβαρό με πέντε ώρες σε δύο ημέρες;;;;
Είσαι τουλάχιτον σκωπτικός, αν όχι μεγάλος ψεύτης.
Από τις δώδεκα ώρες και πάνω (ημερησίως, φυσικά) λογαριάζεσαι αξιοπρεπής και αφοσιωμένος coach
Τα πράγματα στην θέση τους.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Exei dikio.