
Είναι λυπηρό να βλέπεις μια ομάδα που ξεκίνησε με τόσα όνειρα το πρωτάθλημα να παρουσιάζει αυτό το θέαμα.Χωρίς αρχή και τέλος μόνο με τις εξάρσεις κάποιων ταλαντούχων παικτών που δεν έχουν καμμιά στήριξη από τον πάγκο.Με απουσία point guard ( ο κ.Γκέρσον μας είπε ότι o Πεν καταστράφηκε ψυχολογικά από τους φιλάθλους ) με αναξιοποίητο το βάθος του πάγκου ( Σόφο , Παπαμακάριος ) και τη ατυχία ο Μάτσε να μην είναι 100% έτοιμος .Ανεξάρτητα από τη κατάληξη του πρωταθλήματος ο προπονητής πρέπει να αλλάξει.Έχοντας ένα καλό και ποιοτικό κορμό ( Μάτσε , Σόφο , Μπουρούσης , Βασιλόπουλος , Ζίζιτς και Παπαμακάριος ) με σωστές επιλογές για τη συμπλήρωση του ρόστερ και κυρίως υπομονή αυτή η ομάδα μπορεί να πάει μπροστά.