Σάββατο 28 Απριλίου 2007

Football Manager 2007


Δυστυχώς ξανακύλησα.Ενας φίλος μου έδωσε τα καινούργια patch (7.02) και πρωτάθλημα Κύπρου και έχω αναλάβει τις τύχες του ΑΠΟΕΛ.Μέσα σε δύο μέρες έχω κλείσει ήδη 5 ώρες και παιχνίδι.Περαστικά μου...

Παρασκευή 27 Απριλίου 2007

Ils (Them)


Μια από τις περσινές εκπλήξεις αυτό το Γαλλικό θρίλλερ.Ατμοσφαιρικό έως ζοφερό με ρυθμούς αργούς που σε κάνουν να αδημονείς γιατί νοιώθεις ότι κάτι δεν πάει καλά εκεί.Μια απειλή που ταράζει τις εφησυχασμένες ζωές μας και κάνει αισθητή τη παρουσία της χωρίς να γίνεται ορατή ( μου θύμισε Alien σ'αυτό ).Χωρίς σταγόνα αίματος ο φόβος τρυπώνει με μικρά βήματα , σαδιστικά.Μάλιστα όταν διάβασα μετά ότι βασίζεται σε αληθινά γεγονότα το συναίσθημα ήταν ακόμα χειρότερο.Σκηνοθεσία David Moreau , Xavier Palud δεν τους γνωρίζω αλλά θα τους θυμάμαι για το μέλλον.

Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Chelsea - Liverpool 1-0


Προβάδισμα πήρε η Chelsea με το γκολ του Cole.Δυο ομάδες που έχουν τη σφραγίδα του προπονητή τους έπαιξαν ένα πολύ μέτριο παιχνίδι που όμως από κάποιο σημείο και μετά στο β' ημίχρονο έπεφταν κορμιά.Προσωπικά προτιμώ τους λονδρέζους.

Τρίτη 24 Απριλίου 2007

Lady in the water


To Lady in the water αποτελεί ένα από τα πιο συμπαθητικά ενήλικα παραμύθια.Αδικημένο από τις μεγάλες - δικαίως - προσδοκίες που ακολουθούν τον Shyamalan,μιλά για μοναξιά παραίτηση εγκλωβισμό στον προσωπικό μικρόκοσμο του καθενός αλλά και στην πίστη που κρύβουμε βαθιά μέσα μας για τον διπλανό μας.Φάντασμα του παλιού του ευατού ο πρωταγωνιστής, βρίσκει στη πισίνα την αφορμή να πιστέψει ξανά σε ότι είχε αφήσει για χρόνια θαμμένο.Αξιος αναφοράς ο Giamatti για την ερμηνεία του.Αρτιο τεχνικά και με τόσο αναγνωρίσιμο ύφος που καθιστά τον Night από τους πλέον σημαντικούς σκηνοθέτες της γενιάς του. Περιμένω με ανυπομονησία την επόμενη ταινία του που αν αποτινάξει και ένα άγχος που διακρίνω θα μας χαρίσει πολλά όμορφα παραμύθια ακόμα.

Κυριακή 22 Απριλίου 2007

Ολυμπιακός - Πανιώνιος 79 - 81


Είναι λυπηρό να βλέπεις μια ομάδα που ξεκίνησε με τόσα όνειρα το πρωτάθλημα να παρουσιάζει αυτό το θέαμα.Χωρίς αρχή και τέλος μόνο με τις εξάρσεις κάποιων ταλαντούχων παικτών που δεν έχουν καμμιά στήριξη από τον πάγκο.Με απουσία point guard ( ο κ.Γκέρσον μας είπε ότι o Πεν καταστράφηκε ψυχολογικά από τους φιλάθλους ) με αναξιοποίητο το βάθος του πάγκου ( Σόφο , Παπαμακάριος ) και τη ατυχία ο Μάτσε να μην είναι 100% έτοιμος .Ανεξάρτητα από τη κατάληξη του πρωταθλήματος ο προπονητής πρέπει να αλλάξει.Έχοντας ένα καλό και ποιοτικό κορμό ( Μάτσε , Σόφο , Μπουρούσης , Βασιλόπουλος , Ζίζιτς και Παπαμακάριος ) με σωστές επιλογές για τη συμπλήρωση του ρόστερ και κυρίως υπομονή αυτή η ομάδα μπορεί να πάει μπροστά.

Τετάρτη 18 Απριλίου 2007

ΑΥΤΟΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

Χαιρετώ άπαντες,

Ο φίλος μου ο Ηλίας με παρακίνησε να φτιάξω αυτό το blog γιατί πιστεύει οτι έχω ίσως κάτι να πω.Δεν είμαι σίγουρος αλλά θα βάλω τα δυνατά μου.Θα ασχοληθώ χωρίς ενοχές με ότι μου αρέσει από μουσική , σινεμά , αθλητικά αλλά και κοινωνικά-πολιτικά θέματα που αφορούν όλους.Η γνώμη μου δεν είναι αυτή του ειδικού γιατί προφανώς δεν είμαι αλλά του ανθρώπου που από μεράκι και αγάπη ασχολείται με τα παραπάνω και προσπαθεί να οξύνει το κριτήριο του. Θα χαρώ να με συνοδεύσετε σ'αυτό το ταξίδι!!!

Ξεκινάμε...