
Προβάδισμα πήρε η Chelsea με το γκολ του Cole.Δυο ομάδες που έχουν τη σφραγίδα του προπονητή τους έπαιξαν ένα πολύ μέτριο παιχνίδι που όμως από κάποιο σημείο και μετά στο β' ημίχρονο έπεφταν κορμιά.Προσωπικά προτιμώ τους λονδρέζους.
ΕΝΑ BLOG ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου