
Ήρθε λοιπόν και το Heroes για να δέσει το γλυκό.Μετά τα CSI , 24 , Lost το Heroes αποτελεί τον καινούργιο εθισμό όσων αγαπούν τα serial . Οι super ήρωες υπάρχουν , ζουν αναμεσά μας και αγωνίζονται να σωθούν και να μας σώσουν.Αν έχετε τη δυνατότητα μην περιμένετε να ξυπνήσει η ελληνική τηλεόραση για να το παρακολουθήσετε.Αρχίστε ΤΩΡΑ.Ας ελπίσουμε μάλιστα αυτή η άνοιξη της αμερικάνικης TV να συνεχιστεί και να μας χαρίσει και νέες ηδονές που συναγωνίζονται επάξια( σε επίπεδα παραγωγής , σεναρίου σκηνοθεσίας αλλά και ερμηνειών) τα ξαδερφάκια του σινεμά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου