
Μια από τις περσινές εκπλήξεις αυτό το Γαλλικό θρίλλερ.Ατμοσφαιρικό έως ζοφερό με ρυθμούς αργούς που σε κάνουν να αδημονείς γιατί νοιώθεις ότι κάτι δεν πάει καλά εκεί.Μια απειλή που ταράζει τις εφησυχασμένες ζωές μας και κάνει αισθητή τη παρουσία της χωρίς να γίνεται ορατή ( μου θύμισε Alien σ'αυτό ).Χωρίς σταγόνα αίματος ο φόβος τρυπώνει με μικρά βήματα , σαδιστικά.Μάλιστα όταν διάβασα μετά ότι βασίζεται σε αληθινά γεγονότα το συναίσθημα ήταν ακόμα χειρότερο.Σκηνοθεσία David Moreau , Xavier Palud δεν τους γνωρίζω αλλά θα τους θυμάμαι για το μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου