Χαιρετώ άπαντες,
Ο φίλος μου ο Ηλίας με παρακίνησε να φτιάξω αυτό το blog γιατί πιστεύει οτι έχω ίσως κάτι να πω.Δεν είμαι σίγουρος αλλά θα βάλω τα δυνατά μου.Θα ασχοληθώ χωρίς ενοχές με ότι μου αρέσει από μουσική , σινεμά , αθλητικά αλλά και κοινωνικά-πολιτικά θέματα που αφορούν όλους.Η γνώμη μου δεν είναι αυτή του ειδικού γιατί προφανώς δεν είμαι αλλά του ανθρώπου που από μεράκι και αγάπη ασχολείται με τα παραπάνω και προσπαθεί να οξύνει το κριτήριο του. Θα χαρώ να με συνοδεύσετε σ'αυτό το ταξίδι!!!
Ξεκινάμε...
Τετάρτη 18 Απριλίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
5 σχόλια:
Ελπίζω και εύχομαι να χρησιμοποιήσεις αυτό το βήμα όσο σ' ευχαριστεί και να λειτουργήσει ακριβώς όπως σου ταιριάζει για να σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα για τη ζωή, τον κόσμο και σένα.
Μεγάλο (ετερο)καλωσόρισμα.
Εθχαριστώ φίλε...
Γειά σου κι από μένα.
Πάνος
Καλή αρχή!
Ευχαριστώ Πάνο και vain
Δημοσίευση σχολίου