Τετάρτη 18 Απριλίου 2007

ΑΥΤΟΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

Χαιρετώ άπαντες,

Ο φίλος μου ο Ηλίας με παρακίνησε να φτιάξω αυτό το blog γιατί πιστεύει οτι έχω ίσως κάτι να πω.Δεν είμαι σίγουρος αλλά θα βάλω τα δυνατά μου.Θα ασχοληθώ χωρίς ενοχές με ότι μου αρέσει από μουσική , σινεμά , αθλητικά αλλά και κοινωνικά-πολιτικά θέματα που αφορούν όλους.Η γνώμη μου δεν είναι αυτή του ειδικού γιατί προφανώς δεν είμαι αλλά του ανθρώπου που από μεράκι και αγάπη ασχολείται με τα παραπάνω και προσπαθεί να οξύνει το κριτήριο του. Θα χαρώ να με συνοδεύσετε σ'αυτό το ταξίδι!!!

Ξεκινάμε...

5 σχόλια:

Ilias Dimopoulos είπε...

Ελπίζω και εύχομαι να χρησιμοποιήσεις αυτό το βήμα όσο σ' ευχαριστεί και να λειτουργήσει ακριβώς όπως σου ταιριάζει για να σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα για τη ζωή, τον κόσμο και σένα.
Μεγάλο (ετερο)καλωσόρισμα.

justgiorgos είπε...

Εθχαριστώ φίλε...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γειά σου κι από μένα.
Πάνος

night blue είπε...

Καλή αρχή!

justgiorgos είπε...

Ευχαριστώ Πάνο και vain