Είναι λυπηρό να βλέπεις μια ομάδα που ξεκίνησε με τόσα όνειρα το πρωτάθλημα να παρουσιάζει αυτό το θέαμα.Χωρίς αρχή και τέλος μόνο με τις εξάρσεις κάποιων ταλαντούχων παικτών που δεν έχουν καμμιά στήριξη από τον πάγκο.Με απουσία point guard ( ο κ.Γκέρσον μας είπε ότι o Πεν καταστράφηκε ψυχολογικά από τους φιλάθλους ) με αναξιοποίητο το βάθος του πάγκου ( Σόφο , Παπαμακάριος ) και τη ατυχία ο Μάτσε να μην είναι 100% έτοιμος .Ανεξάρτητα από τη κατάληξη του πρωταθλήματος ο προπονητής πρέπει να αλλάξει.Έχοντας ένα καλό και ποιοτικό κορμό ( Μάτσε , Σόφο , Μπουρούσης , Βασιλόπουλος , Ζίζιτς και Παπαμακάριος ) με σωστές επιλογές για τη συμπλήρωση του ρόστερ και κυρίως υπομονή αυτή η ομάδα μπορεί να πάει μπροστά.
Κυριακή 22 Απριλίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Δεν είναι τόσο ατυχία.
Είναι κυρίως αποτυχία επιλογών και διαχειρίσεως. Δυστυχώς ο Γκέρσον αποδείχτηκε πολύ κατωτερος του αναμενομένου. Αγώνες σαν αυτόν διαψεύδουν και τα λεγόμενά του περί budget. Πέρισυ με πολύ μικρότερο budget, αλλά ακόμη και επί Σούμποντιτς ο Ολυμπιακός είχε φτάσει μια ανάσα απο το final four, ενώ φέτος η ελπίδα είχε σβύσει πολύ νωρίς. Δεν δικαιολογείται με τίποτα αντί να ανεβαίνει σε απόδοση σα νέα ομάδα και ξεπερνώντας το σοκ του Μασιγιάσκουσας, να γίνεται όλο και χειρότερος. Κρίμα γιατί με το φετεινό πείραμα ανακόπηκε και η πορεία μιας νεανικής ομάδας που μπορουσε να προσφέρει πολλά.
Συμφωνώ.Τουλάχιστον το νεανικό υλικό υπάρχει ακόμα και μπορεί με τις κατάλληλες προσθήκες να πάει καλά.
Δημοσίευση σχολίου